- 4 jul 2011
- 768
- 0
- 0
Dit is de binnen kant van mijn UFZE, het is lastig haarscherp te fotograferen al liggend maar het gaat hier vooral om de kleur. Om hier te komen moet je uiteraard de olie aftappen de oliepan verwijderen en de bafferplate ook nog verwijderen en je pickupstrainer en uiteraard alles terugplaatsen. Ik heb tot cilinder 1 en 2 4 en 6 visueel kunnen controleren, ik heb de rods geprobeerd te bewegen dat gaat van links naar rechts maar volgens mij is dat normaal iedere opwaartse speling is een probleem. Ik heb geen grote stukken ijzer afval kunne vinden nog andere afwijkende zaken ....
De kleurt moet mij gaan vertellen of ik mijn analyse juist opstel. Ik heb mijn DIY leakdown tester bijna af zodat ik met behulp van een luchtcompressor de leakdowntest gaan uitvoeren.
Ik heb ook zoveel mogelijk van die dikke laag teer weg geprobeerd te halen maar dat is een pleister op een open wond dit blok is perfect het moet alleen wat nieuwe keeringen en lagers in wat betrefd de kop daar zit iets meer werk in want de cams zijn op.
RVS remleidingen zijn exacte kopie?n van de originele remleiding niet duur maar gemaakt door een bedrijf die het zeker weten beter doet dan Lexus. Eerlijk gezegd zou iedere Lexus moet deze leidingen fabrieksaf moeten hebben.
Met dank aan Remkaflex Alkmaar. Wat zij ook kunnen doen voor mij Lexus LS400 is het volgende:
Stuurhuis slangen worden exact nagemaakt ook de rubberen delen het kan bij Remkaflex.
Remleidingen met bochten en wartels worden exact nagemaakt
Brandstofleidingen worden exact nagemaakt.
Ze leveren de juiste brandstof wartels voor het brandstof filter van de Ls400 M14x1,5.
Airco slangen worden exact nagemaakt.
Dus heb je een stuk leiding nodig dan hoef je dat niet bij de Healer te bestellen demonteer het stuk in 1 geheel en lever het in dat kost je de helft van de Lexus prijs minmaal.
Remkaflex
Berenkoopg 49 te Alkmaar (Noord Holland)
http://www.remkaflex.nl
Ok dan nog wat spulletjes ontvangen van http://www.rockauto.com
De damper
De nieuwe guide pins de rubberen ringen die erbij horen waren 1 eu en kosten bij de Healer 30 x meer.
Een krukas shim niet dat ik speling heb maar ze hadden er een voor de camshaft moeten opsturen
De nieuwe fanbracket ....
Binnenkort Kerst en Sinterklaas dan word ik pas echt serieus zeer koopziek, mijn verlanglijstje voor de Sint:
shimplaatjes
shim tool remover
overhaul valve package complete
En met kerst vraag ik maar 1 klein lullig dingetje ding:
Eaton M90 Supercharger
dat is alles, meer niet en de beide heilig mannen hebben het goede nieuws al toegezegd dat ik op hen kan rekenen.
De Black Pearl will gain 250 raw horse powers @ 6 PSI with a lot of torque.
De kleurt moet mij gaan vertellen of ik mijn analyse juist opstel. Ik heb mijn DIY leakdown tester bijna af zodat ik met behulp van een luchtcompressor de leakdowntest gaan uitvoeren.
Ik heb ook zoveel mogelijk van die dikke laag teer weg geprobeerd te halen maar dat is een pleister op een open wond dit blok is perfect het moet alleen wat nieuwe keeringen en lagers in wat betrefd de kop daar zit iets meer werk in want de cams zijn op.
RVS remleidingen zijn exacte kopie?n van de originele remleiding niet duur maar gemaakt door een bedrijf die het zeker weten beter doet dan Lexus. Eerlijk gezegd zou iedere Lexus moet deze leidingen fabrieksaf moeten hebben.
Met dank aan Remkaflex Alkmaar. Wat zij ook kunnen doen voor mij Lexus LS400 is het volgende:
Stuurhuis slangen worden exact nagemaakt ook de rubberen delen het kan bij Remkaflex.
Remleidingen met bochten en wartels worden exact nagemaakt
Brandstofleidingen worden exact nagemaakt.
Ze leveren de juiste brandstof wartels voor het brandstof filter van de Ls400 M14x1,5.
Airco slangen worden exact nagemaakt.
Dus heb je een stuk leiding nodig dan hoef je dat niet bij de Healer te bestellen demonteer het stuk in 1 geheel en lever het in dat kost je de helft van de Lexus prijs minmaal.
Remkaflex
Berenkoopg 49 te Alkmaar (Noord Holland)
http://www.remkaflex.nl
Ok dan nog wat spulletjes ontvangen van http://www.rockauto.com
De damper
De nieuwe guide pins de rubberen ringen die erbij horen waren 1 eu en kosten bij de Healer 30 x meer.
Een krukas shim niet dat ik speling heb maar ze hadden er een voor de camshaft moeten opsturen
De nieuwe fanbracket ....
Binnenkort Kerst en Sinterklaas dan word ik pas echt serieus zeer koopziek, mijn verlanglijstje voor de Sint:
shimplaatjes
shim tool remover
overhaul valve package complete
En met kerst vraag ik maar 1 klein lullig dingetje ding:
Eaton M90 Supercharger
dat is alles, meer niet en de beide heilig mannen hebben het goede nieuws al toegezegd dat ik op hen kan rekenen.
De Black Pearl will gain 250 raw horse powers @ 6 PSI with a lot of torque.