Overhauling the rusty LS400

Lexter zei:
ouwe pk snoepert maak niet de fout die ik gemaakt heb he ....

OFF TOPIC:

Nog even over EMG, ik verwacht geen medelijden het is jullie goedrecht om mij erop te wijzen dat het onverantwoord is. Maar ik verzeker jullie dat ik overdag bij scholen en zebra altijd keurig met gepaste snelheid passeer. Ik heb zelf een hond dat is mijn kind dus ik begrijp heel goed dat wat ik heb gedaan veel ouders woest maakt. Mijn excuses, ik ga mijn gedrag ook daadwerkelijk verbeteren en ik ga met een positief gevoel lekker de cursus doen. En boetes zal ik nooit meer krijgen en met dat geld koop ik mijzelf helemaal ziek.

Ik ben ook te oud om dit soort hanengedrag te vertonen ...

:worship:

K Lexter, closed wat mij betreft :)



Geloof me, als ik gepakt was met jou genoemde zaken had ik een veel grote probleem dan jij nu hebt.....
 
Arme KWP komt ook gezellig op cursus ....
Ondertussen 2 boetes erbij op de 28 ste en de 29 ste op dezelfde weg.

ON TOPIC:

Ik heb de throttle body verwijdert, ik heb de waterdoorvoer gecontroleerd en alles lijkt ok.
Water bijgevuld warm laten worden maar het stroomt er gewoon weer uit maar ik kan het niet zien.

De auto opgekrikt assteunen eronder alles schoon en drooggemaakt, maar nog steeds kan ik niets zien.
Het is kachel related maar daar lekt niets, het enige wat ik kan zien is dat er tussen de manifold en het blok een meer ligt. De waterbrug is droog de water outlet is droog de water inlet is droog.
Het druppelt dus tussen de transmissie en het blok exact op die plek waar je dat plaatje kan weghalen.
Welk plaatje ? Ik zoek ff een diagram erbij.

:worship:
 
kogelgewrichten met stofkap

kogelgewrichten met stofkap

kogelgewr-industrie.jpg


Deze industriele kogelgewrichtjes zijn kostbaar en regelen je air of normale suspension, ze zijn ook verbonden aan je ABS en TRAC dacht ik . Bij de dealer kost een setje 48906A 4890650010 HEIGHT CONTROL SENSOR LINK SUB-ASSEMBLY REAR, (RH - RIGHT / PASSENGER SIDE) 01 Ships 24-48 hrs $116.32 !!!, bij de rolstoel dealer maar 8 eu per gewricht dan ontbreekt er nog een veertje, een moertje, een stangetje, een ring, en een fixeer ring.

http://www.berghspecialproducts.nl

Ik heb ze een oude set toegestuurd en hoop nu voor 20 eu per set een nieuwe terug te krijgen met verse stofkapjes.

:rulez:
 
Eaton

Eaton

Nou Eaton kwam net binnen zeer slecht verpakt, 1 bout zit er helemaal scheef in door het transport.
Ik moest nog 91 eu bijbetalen aan douane kosten ook !
Dat is toch niet normaal dat je op een oud onderdeel zoveel belasting heft en doet alsof het nieuw is ?
Invoer rechten gelden toch alleen op nieuwe producten?

Wat nog erger is de luchtinlaat die erbij zit wijst de verkeerde op op de foto was volgens mij niet.
Even omdraaien dat kan niet en even her lassen is veel te complex, en dan is er nog een groter probleem de snooth is veel te kort. Er had een long snooth op moeten zitten maar daar kwam ik te laat achter.

Kan wel janken .... er komt zoveel bij kijken dat het project dreigt te vergaan.

:(
 
Balen man dat je compressor tegen valt. Had je misschien iet meer geduld moeten hebben met kopen of was het echt misleidende advertentie? Hopelijk valt er nog wat mee te doen?
 
Hij is niet verloren Pheabo maar ook niet bolt on, uiteraard niet goed gekeken want de charger ligt op zijn rug in de advertentie. Dat is de reden dat hij de andere kant op wijst. En dus ook de reden dat ik de plenum niet kan gebruiken nou pastte die toch al niet hoor maar dan kon ik hem passend maken ... blow valve zit er dan ook meteen op. Ik heb altijd die pech dat ik ze dan een dag later zie op ebay voor 100 pound.....
Met de charger zelf is weinig mis alleen de plenum past niet.
Nou krijg je een plenum in je superchargerbulletcar kit .... dan resteert alleen de snoet nog ( ik heb geen idee hoe het in het hollands heet) mijne is 19 cm lang de snooth dan he niet mijn geslachtsdeel.

Ik zal wat foto's uploaden van de verloren zoon Eaton:

momentito por favor
 
Hi Garritano,

The supercharger is at my home, it was very poorly packed and one bolt didn't survive the trip. I know it is second hand and ik know i should expect some play in the rotors and it bearings.

That would be fine for me ...

But this supercharger is totally ruined it is garbidge.
The rotors housing has so many grooves it is a disgrace that you sold it.

I cannot rebuild it because it is ruined and far beyond the point of an deacent repair.

Any comments on my wish that i get my money back ? Because this is no bad deal but a ripp off.

Als i had to pay 90 eu extra on taxes .....wich makes everything even worse.

If you want to see the pictures of the ruined Eaton i send them to you.

Untill then i will wait for your answer.

Thank you
 
Project Ticking NO MORE !!

Project Ticking NO MORE !!

De pallet is net binnen aangekochte spulletjes.
Een complete set cilinder koppen met alles erop en eraan nu kan ik eindelijk serieus de kleppen gaan stellen want deze nokkenassen zitten nog in de specs die oude waren op.

Een 2 de hands lower intake manifold om te spelen en te verlassen op de Eaton iemand nog tijd over ?

En een gereviseerde stuurpomp.

Mijn God Eaton was je piemel is je stinkt een vuur in de wind ouwe !!

p1270010.jpg

p1270009u.jpg

p1270008t.jpg


p1270006l.jpg

p1270004j.jpg

p1270003.jpg

p1270002.jpg

p1270012r.jpg


I can allready hear my LS stop ticking bye bye valve lash ....
 
Re: Overhauling the fubar parts ....

Nou er zijn wat issues met de 2de hands cilinder koppen, de verkoper dacht mij een plezier te doen door de koppen met een stoom machine te reinigen maar hij droogde het niet goed en heeft er ook geen olie overheen gegoten maar het geheel in plastic gewrapt en op pallet gezet.

p1280010h.jpg


p1280009s.jpg

p1280008o.jpg


p1280007d.jpg


p1280006.jpg


p1280013.jpg


p1280002l.jpg


p1280025.jpg


p1280024.jpg


p1280023a.jpg


p1280022a.jpg


p1280021o.jpg


p1280014.jpg


p1280015.jpg


p1280017l.jpg
 
wat een idioot, alles stomen en er daarna geen olie op te spuiten :(. Moet je toch echt wel dom voor zijn. Zonde dat sommige stukken aangetast zijn.
 
typisch een fout die ook zou maken het kost uren om alles weer knap glimmend te krijgen ...
Ik hoop dat de verkoper het goed gaat maken met een speciale kit die hij al eerder heeft ingekocht:

een supercharged Celsior fabrieks af .....
 
Kan het geloven zie het letterlijk aan de muren daar :)

PS: Uw stoomcabine ziet er anders wel gesmeerd uit :worship: :worship:
 
hehe de stoomcabine is inderdaad omgetoverd van spuitcabine naar ontvettings cabine en derust cabine.

iik plaats nog wat serieuze horror foto's voor u hold on pls !!