Overhauling the rusty LS400

echt wel horror he ....

i know i am depressed about it ....

first my supercharger and now this crap !!

FUCK ME HARDER !!! :O

Wow dat is wel z??r grote horror, gewoon waardeloos oud ijzer geworden. Die nokkenassen zijn totaal ingevreten. Dat ga je niet proper krijgen. Terugsturen en geld weer vragen aan die man.

Je hebt nog niet veel geluk mogen hebben aan je motorblok(ken)

cvvracing zei:
Wow dat is wel z??r grote horror, gewoon waardeloos oud ijzer geworden. Die nokkenassen zijn totaal ingevreten. Dat ga je niet proper krijgen. Terugsturen en geld weer vragen aan die man.

Je hebt nog niet veel geluk mogen hebben aan je motorblok(ken)

geef me meer hoop dan dat aub ... ik heb al 2 nokkenassen behoorlijk glad gekregen.
aan jullie straks het oordeel !! afval of gogo V8 !!

:worship:

De hardingslaag is extreem dun en schuren kan deze wel verwijderen en dan smelten de assen als boter.
Doe eens een Rockwelltest

Yo overhaulers, drifers,linksplakkers, rechtsinhalers, wegpiraten, customizers, admins en wannabee moderators,

Een goede morgen middag ... nieuws from the polish cabine:

Ik heb helaas geen meet apparatuur om te meten.
Ik probeer schuurpapier te vermijden tot nu toe alles met een M3 scotbrite gedaan daarna op de machine maar nu toch over gestapt naar die groene goedkope scotchbrite van de appie heijn.
Daarmee gaat het sneller en beter eraf ... ik maak me steeds minder zorgen maar het is wel een PITA KLUS ..
ook de shim plaatjes en waarin ze liggen moeten allemaal gedaan worden 32 stuks eer ik kan gaan meten wat de klepspeling betrefd.

Het fijne nieuwe is dat ik nu niet op straat lig en mijn motorkap lekker dicht zit en de regen hier niet komt.

PITA means= Pain In The Ass Job...

Picas comming up hold on folks do not leave the show now ...

:photo:

Amai die nokkenassen zien er ruw uit. Je zult ze snel weer moeten stellen de kleppen.

Heb je eindelijk een goede stalplaats gevonden voor de Lexus?

Aalst is om de hoek als ik er een veldbedje neer kan ploffen met de hond haar mand ben ik tevreden.
Of ik duw er een caravannetje in .... voor een weekje.

:rulez:

Weet je een echte Nederlander zeurt al als die meer dan 50 km moet rijden voor een feestje een bruiloft of een MEETING !!
ja ja voel je niet aangesproken indien dit hard aankomt hehe ...
In Spanje zeuren ze pas over de 750 km daarom stoppen ze de ETA leden expres 10000 km van hun familie af.
Ik begin pas te zeuren als het verder is dan 250 km .... lekker ritje toch !

De eerste 8 kleppen liggen eruit wat een werk mensen mijn handen zijn kapot van die nokkenassen.
Het is een chaos met al die onderdeeltjes ... ik heb 16 bakjes gepakt en gemerkt en genummerd want anders komt het echt nooit meer goed dat weten jullie ook zo'n prutser als ik .... hwhahwhawhahwhawa...

Nee serieus ik ben niet bang voor dit klusje ik heb er goede ervaring mee met mijn oude motorfiets.
Het zijn er wel 2 x meer maar het is fijn werken als de nokkenas gewoon gedemonteerd wordt ipv van die peperdure tools te kopen naast die 32 x 10 eu shims ... totaal minmaal 700 eu. ff kleppen stellen dus.

:worship:

het komt goed dat tikken in die motor gaat weg en er komt gewoon een blower op geen gezeur

the show must go on and on and on .. we do not stop never.

Goh als ge het niet te ver vind heb hier wel een garage voorzien van stroom licht water en ne giraf. Heb een heel assortiment aan tools liggen ook compressor. Als ge u geroepen voelt maak ik wel wat plaats dat ge kunt sleutelen. Supergroot is het niet 10 op 5 meter. Maar ik (kloot) er toch altijd mijn auto's ineen :p

cvvracing zei:
Goh als ge het niet te ver vind heb hier wel een garage voorzien van stroom licht water en ne giraf. Heb een heel assortiment aan tools liggen ook compressor. Als ge u geroepen voelt maak ik wel wat plaats dat ge kunt sleutelen. Supergroot is het niet 10 op 5 meter. Maar ik (kloot) er toch altijd mijn auto's ineen :p

Wel opgepast want ik heb een gevaarlijke hond :mrgreen:

ali_schipperke_small.jpg

Wat lief die hond van jou is het een teefje of een reutje ?
De hond lijkt nog een jong beertje .....

Ik ga je een pm sturen want ik hou van mensen die honden hebben en luchtcompressors met een dak erboven ...

:D