Project Blue-Eyes IS220D: verkocht, BMW 335D gekocht

Re: Project Blue-Eyes IS220D

Maar.......

De prijs is een ander issue, ging mij om het beeld. Imitaties mag ook ;)

En, hoe krijgen die gasten die banden zo mooi uitgelijnd? Ik zie die gasten ET waardes gebruiken die ik no way kan plaatsen.
En lang niet allemaal met absurde camber instellingen!

Iemand een idee?

MRR velgen zijn ook mooi ;)

gt-1hs.jpg

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

http://mrrwheels.com/wheels.html

Grappig:
Bij het zoeken naar MRR pagina's in NL kwam ik op de street-illusions uit, pagina van Erick :)
Blijkbaar hebben we deels een gelijke smaak.

Ook de mooie Vertini velgen noemde Erick :D

Gisteren ongeveer 20m2 rubberen tegels gekocht, onverwacht. Voor een speelplaats voor de kids.
Mijn auto budget daarvoor gebruikt.
Plannen worden gewijzigd :)

Ik blijf kijken, ik WIL gewoon andere velgen, maar wellicht in april, als de bonus komt :D
In de tussentijds ga ik eerst het andere punt proberen te realiseren, de dubbele uitlaat.
De banden achter, bijna af, worden vervangen door 2ehands, met ongeveer 6mm profiel om april te kunnen halen.

Maar je weet maar nooit :D
Bij een mooie aanbieding, kunnen ze gerust een tijdje in de schuur staan ;) . De huidige velgen dienen ook als deel van het budget.

Hier wat foto's van de camera en de Flyaudio in werking. Te zien is, naast dat de wagen erg smerig is (:D) dat de camera nauwelijks opvalt, bijna naadloos in de wagen opgaat.
De Flyaudio unit wordt er nog uitgehaald om het beter te monteren. Het sluit nog niet helemaal goed aan. Dit komt mede door de Brodit houders, de kunststoffen zijn daardoor wat uitgerekt. Ik laat dat eerst uitwerken.

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Ziet er goed uit.
Wat voor een camera is dat? Ik zoek er namelijk ook nog 1 en deze is wel lekker klein.
Sucses met het zoeken van velgen want er is zoveel te koop.

De camera is via Alan geregeld. Aan hem de credits en het contact :)

Ik heb zojuist een IS250 bumper gekocht. De spuiterij wordt ook geregeld.

Ik zoek alleen nog iemand met kennis en mogelijkheden om de bumper te installeren. Iemand?
Uiteraard tegen vergoeding.

Of, is het thuis ook simpel te doen?

Alor zei:
Ja echt heel makkelijk! Een paar klipjes aan de onderkant en een paar schroefjes boven en twee aan ieders kant van de wielkasten.

Ok, dat ga ik dus zelf doen ;)

De afspraak met de spuiterij is inmiddels ook gemaakt.
Totale kosten voor de bumper, gespoten en al, op te halen bedraagd 300 euro.

Ik heb denk ik niet veel andere keus dan customizen.
Dus kan ook de "ideale" maat gebruiken.

En idd, eerst maar een tijdje rondrijden met de bumper, dan bij voldoende fundings doorrijden naar een uitlaten boer die aan customizing doet.

Zojuist een stukje plastic gespoten met een spuitbus. Deze is identiek aan de kleur van de wagen.
Dit om een sampler naar de spuiter te sturen.
1G0 staat wel in zijn database, maar om teleurstellingen te voorkomen ;)

Het voorstel was om een stukje bumper op te sturen (ik kan niet langskomen op korte termijn), maar ja, bij eventuele verkoop van de IS gaat de originele bumper er weer onder :D .

Ik stuur ook het stukje plastic mee, wat verwijderbaar is: voor de sleepoog. Pas na het spuiten kwam ik daar achter :D :D

Direct maar even een double check gedaan: er is idd loze ruimte waarbij de IS250 de linker demper zit. Nog een bevestiging dat het gewoon gaat werken.
Op marktplaats stond laats (misschcien nu nog wel) een IS220D te koop met een IS250 bumper en uitlaat.

Wat anders.

Uitlaat vervangen. Wat kan ik laten zitten, wat dient vervangen te worden? Is het alleen 2 dempers en een bevestigingsstuk naar de huidige uitlaat? Niets met "geadvanceerde" techniek van doen? Sec 2 dempers connecten?
Uiteraard simpel neergezet :D

En, iemand al eens een custom uitlaat laten maken, wat waren bij benadering de kosten?

Opgeslagen!

Ik probeer ook een IS250 uitlaat te krijgen.
Als ik logisch redeneer, dan moet dit toch ook passen, mits een koppelstuk te vinden is? Het gaat eigenlijk alleen om het achterste deel.

Een paar maand geleden werd mij een complete IS250 uitlaat voor ongeveer 100 euro aangeboden.
Wellicht bij de sloop nog goedkoper.

Als je toch gaat customizen waarom niet ook gelijk het uitlaatspruitstuk mooi laten maken.
Goeie flow erin, mooie uitlaat erachter aan met sportcat en hup je hebt er zo 100PK bij..

micdee zei:
Als je toch gaat customizen waarom niet ook gelijk het uitlaatspruitstuk mooi laten maken.
Goeie flow erin, mooie uitlaat erachter aan met sportcat en hup je hebt er zo 100PK bij..

Op een diesel?
Zelfs als het waar is, zie ik het nut er niet van. Daarnaast, is dit niet de meest betrouwbare diesel die er bestaat.
Nee, power, etc. genoeg naar mijn beleving.
Wat jij zoekt/bedoelt hoort met een benzine wagen te gebeuren.

Het gaat mij sec om de cleane look van de IS250.

Uitlaat van Rowi, goede tip. Ik zal er eens een PM aan wagen tzt.