Project Blue-Eyes IS220D: verkocht, BMW 335D gekocht

Re: Project Blue-Eyes IS220D

Ja......... 700 dollar. Tot nu toe op 1. En ik ben overstag, antraciet staat goed :D

Ik heb ook al ff snel gecheckt op marktplaats, wat spelen met maten. Er is genoeg 265 banden te vinden voor weinig met 5 a 7 mm profiel ;)

Zojuist bij thuiskomt een pakketje op de mat, de nieuwe RED OUT's. De vorige had ik verknoeid ;)

Direct na het eten geplakt, ze zitten er netjes op. Zelfs op de onzichtbare rand, aan de binnenzijde, plastic geplakt.

De stukken zijn erg goed op maat gesneden, en dat voor 6,99 dollar! Foto's nog niet gemaakt.

Die ken ik, maar veel duurder dan ik wil uitgeven.

Voor 350 euro heb ik een gespoten IS250 bumper...... De uitlaat zelf is bij veel bedrijven te regelen.

Ik heb de thread doorgenomen, er zitten maar weinig velgen bij die mooi zijn.

Wel een paar erg strakke wagen, mooie WALD sets, en erg strakke settings.... Maar de velgen, slechts een paar mooie.
En, een betere roof spoiler gezien dan de mijne (is er af, toch niet wat ik wilde). Oa Lexon en Jun.

Btw, de spoiler op de kofferbak, zoals wij die hebben, is wel erg populair in USA...... De meeste wagens in de thread hebben een dergelijke trunk spoiler.

Die laaste foto is echt sjiek.
Dat zijn hdr foto's die ik ook bij mijn fotoshoot had.
Google maar eens op hdr foto

Daar zitten echt super mooie wagens bij. Om je vingers bij af te likken

Meeste van deze wielen beginnen wel bij ?1000,- per stuk :roll: Vooral de tweede, die zijn zo'n $1500,- per stuk in de USA... tweedehands met banden vaak als nog 2500-3000 voor een set. Dat is het budget wel heel ver oprekken denk ik :mrgreen:

Wat zijn de eerste voor velgen? lijken OEM van een andere auto

de velgen op de eerste foto zijn van een hyundai Genesis volgens mij Jelmer... en ik vind de velgen van foto2 heeeel mooi... maarja.. dan zal Blue-eyes een arm, een rib een een deel van zijn teen weg moeten geven om dit te kopen haha.. duur zeg pffffr

hmm, jammer van de schade, maar zien er inderdaad mooi uit :)

Nu nog die achterlichten :)

Sorry Blue eyes, back to you!