Project Blue-Eyes IS220D: verkocht, BMW 335D gekocht

Re: Project Blue-Eyes IS220D

haha ach ja tot zover denk ik dat IGO8 het beste is voor de eerste generatie.

Olympus zei:
blue-eyes zei:
@Alan: Test gedaan:

- primo werkt niet (geen GPS) (wel in het engels nu, geen NL optie, hongaars was lastig :P)
-TOM TOM 6 en 7 willen niet opstarten: te weinig geheugen
Ik heb igo primo werkend gekregen op de flyaudio.
Ik zal eens kijken wat er op de sys.ini staat!!!! Igo 8 krijg ik dan weer niet werkend. Crasht bij openen.

[gps]
protocol = "NMEA"
set_messages=0
port = 1
baud = 34800

Dit is uit de sys.txt

Welke waardes heb jij daar staan?

Aangepast in:

[gps]
protocol = "NMEA"
set_messages=0
port = 6
baud = 4800

En werkend.

Echter, is het een oost europese versie. Ik heb nu volop satelieten, maar geen maps van de westelijke kant van voormalige oost europesche grens :)

Eens kijken of de IGO8 kaarten werken.

De kaarten werken nu ook. 45 Landen, tevens NL menu's etc. gemaakt. De IGO8 bestanden kan je simpel er overheen kopieren.

Morgen een reisje maken (banden halen), direct maar even testen hoe de PRIMO bevalt.

Blij dat je het werkend hebt gekregen. En idd de kaarten zijn uitwisselbaar alsook poi ed.
Ik heb vrijdag een ritje gedaan, heen en terug van Antwerpen naar Parijs, en ik moet zeggen dat de flyaudio unit zich voorbeeldig heeft gedragen. Dus een tip: doet je unit raar trek de batterij dan maar eens een nachtje uit. Heeft wonderen gedaan bij mij.
oh ja... vandaag mailtje gehad van flyaudio, mijn kabelboom was binnen en ze gingen het opsturen, ten laatste op 3 januari. Daarom heeft het zolang geduurd, ze hebben het niet in stock denk ik en moesten ze zelf wachten...
kan ik eindelijk mijn ipod eens proberen, en de telefoon, en mijn usb aansluiting :D ... :worship:

En dan wil ook nog iedereen prettige feesten wensen en een fantastisch Nieuwjaar.. :D :rulez:

blue-eyes zei:
Verder:

dikke pluim voor de Toyota dealer in Dordrecht, de baas van KWP.
En uiteraard voor KWP zelf, hij heeft de banden er onder gezet.

Dus Alan en KWP, dank!

Dank je en graag gedaan he! :rulez:

Alor zei:
Die 5mm spacer... Vervalt die straks?
Ik heb die juist nodig voor achter.

Alor zei:
blue-eyes zei:
Die gaat wel vervallen idd.
laat tzt ff weten dan :rulez:

@Alor:

Ik weet nu niet meer of deze spacers vrij komen, ik heb ipv 235'ers nu 225'ers gekocht.
De spacer zou dit weer exact goed maken.

Mochten ze vrij komen zal ik om je denken :)

de banden hoop ik dan nog iets verder naar buiten te krijgen met de spacer, je maakt de ET waarde dan kleiner.
Met de 225 gaat de band iets verder naar binnen dan bij de 235.

Olympus zei:
Kan niets zien..... Ben weer nieuwsgierig hoor !!!

Ik ben overgestapt naar KPN glasvezel. Aangezien KPN de Experiabox dicht heeft getimmerd werken mijn sub domeinen (die ik zelf host niet goed meer........).
Niet helemaal correct, voor mensen buiten mijn domein wel, intern niet (iets met firewall en routering)

De plaatjes staan op de webserver.

Ik heb al een oplossing, maar dat komt later deze week. Dit door ht bypassen van de Experiabox dmv managed switch, VLAN splitsing: 1 naar eigen router, de andere 2 VLANS (telefoon en tv) naar de Experiabox.

Dan kan ik zelf ook weer volledig zien wat ik doen. Nu zie ik lokaal niet of het werkt of niet. Morgenvroeg op het werk wel weer :)

Ziet er netjes uit zo, maakt het 'af'! :rulez:

Overigens, het lijkt net of je twee strepen/krassen op je achterkant hebt?

Het is een weerspiegeling van iets, te zien op de bumper en kofferdeksel....
Hoop ik toch...... Maar wat is er nu nieuw aan ??? De dubbele uitlaat ????
Wel heel schoon gedaan moet ik zeggen...
Wat ik op internet vond was ook wel heel mooi... Ipv die reflectors onderaan hebben ze ook leds ingezet, het werkt als gewoon lichten en stoplichten... Ook die achterlichten met leds in zien er goed uit. Maar ik vond ze alleen in amerika.
Iets van 200 euro en 65 euro verzending.. Tel daar ook nog invoer en douanekosten bij...
Maar wel heel mooi....

GPS-10 zei:
Ziet er netjes uit zo, maakt het 'af'! :rulez:

Overigens, het lijkt net of je twee strepen/krassen op je achterkant hebt?

Er zitten wel veel krassen op de auto (katten), maar wat je nu denkt te zien zijn geen krassen. Tenminste, niet dat ik weet.
Hube heeft gisteren even in de mijne gereden, je weet maar nooit :D (grapje Hube ;) ) .

Olympus zei:
Het is een weerspiegeling van iets, te zien op de bumper en kofferdeksel....
Hoop ik toch...... Maar wat is er nu nieuw aan ??? De dubbele uitlaat ????
Wel heel schoon gedaan moet ik zeggen...
Wat ik op internet vond was ook wel heel mooi... Ipv die reflectors onderaan hebben ze ook leds ingezet, het werkt als gewoon lichten en stoplichten... Ook die achterlichten met leds in zien er goed uit. Maar ik vond ze alleen in amerika.
Iets van 200 euro en 65 euro verzending.. Tel daar ook nog invoer en douanekosten bij...
Maar wel heel mooi....

Ik heb idd LED achteruitverlichting, en ook een dubbele uitlaat.

Alor zei:
Achterlichten met LEDs kan je geloof ik ook bij Showoff krijgen.

Btw Blue eyes heeft het over zijn LF kentekenplaat houder :D

Idd, beide waar ;)

p.s. Ben je weer de eerste :D

Ik zou graag deze hebben...
lexusbacklights.jpg

Passen beter bij mijn kleur en hebben opzij ook een lichtje...
En dat voor 250 euro incl. verzending en geen invoerkosten, komen van de U.K.
En deze zie ik niet bij showoff....