Project Blue-Eyes IS220D: verkocht, BMW 335D gekocht

Re: Project Blue-Eyes IS220D

En binnen :)

De huisleverancier kwam langs met een leuk cadeautje. Nu nog tijd vinden, maken om de banden te laten monteren waarna ik ze onder wagen ga zetten.
En uitlijnen.

Zal wel nog een weekje of 2 duren voordat ik foto's kan laten zien.

En JELMER BEDANKT!

Even een snel telefoontje gedaan: ja hoor, er was nog plek. De banden worden op dit moment op de velgen gezet.
Met een uurtje weer ophalen ;)

En binnen. Al enkele foto's gemaakt.
Ik ga morgen weer schaatsen, vandaag geen tijd, dus wordt pas volgende week zaterdag dat ik tijd heb.
Ik plaats wel foto's van het eindresultaat.

tsjonge... schaatsen en ons laten wachten hier... pfff... :(

Je kan ook langskomen om te kijken, Jelmer is hier ook even geweest, even om te kijken :P

tja... volgende week pas ben ik in de buurt, maar dan staan de foto's er al :P

blue-eyes zei:
Ik ga morgen weer schaatsen, vandaag geen tijd, dus wordt pas volgende week zaterdag dat ik tijd heb.
Ik plaats wel foto's van het eindresultaat.
A) PRIORITEIT STELLEN !!!!! schaatsen <-----> Foto's maken... dat is nog simpel, foto's maken natuurlijk.
B) Schaatsen??? ik weet niet in welk deel van NL jij woont, maar volgens mij is elk stukje natuur ijs nu echt wel gesmolten, dus je kan niet eens gaan schaatsen... verkeerde excuus dus...

dus dat wordt morgen gewoon foto's maken ipv "iets" anders. :P

;)

Ik heb dit jaar meer in Dronten geschaatst (overdekt) dan op natuurijs.

Foto's zijn al gemaakt. Maar, de achtervelgen gaan er zo onder, niet zo'n issue (ik denk alleen bij deze verlaging en de breedte van de velgen dat ik de vering zo hard als mogelijk moet zetten, anders weer verhogen). Voor moet ik nogal wat aanpassen, wat schroeven weg dremelen, verbuigen, plastic verwarmen en anders vormen, etc. En dan de hoogte nog.

Uiteraard ga ik wel eerder passen, je weet maar nooit. Voor heb ik slechts 225'ers ipv 235'ers. En juist met de 235'ers moeten er aanpassingen gedaan worden......
Dus, kleine kans.
Tja, dat wordt dus volgende week zaterdag.

Ze zitten er al onder. Ik heb de wagen weer iets verhoogd, en hoef daarom geen aanpassingen te doen. Danwel even aanzien en horen of de banden aanlopen in scherpe bochten.
Aan de winterbanden is te zien dat de huidige afstelling en uitlijning goed is (gelijkmatige slijtage aan de winterbanden).

Maar uiteraard ga ik volgende week de wagen laten uitlijnen.

Winterbanden zijn schoongemaakt, afgedroogd en in een hoekje gezet.
Vraagje: laten jullie de banden op volle druk wegzetten?

Foto's volgen.

Zeer mooi!!
Echt een plaatje!

Deze velgen wou ik ook halen voor mijn IS.
Maar volgens rarerims waren deze niet meer leverbaar :X
Heb dan de Linea corse Dyna's genomen.
Waar heb jij je set vandaan als ik vragen mag?
Misschien nog een geluk dat ik niet dezelfde gehaald heb, anders reden we nu met identieke auto's :D

Nog een tikkeltje lager zou nog mooier zijn!
Kan je met je schroefset nog lager mocht je dat willen? Ik heb deze namelijk ook besteld
en ik zou de mijne graag nog wat lager leggen.

Ik heb ze in USA gekocht. Deze velgen mogen niet in Europa verkocht worden wegens rechtzaak met BBS.

De wagen kan nog fors lager, maar dan loopt het aan, dan wel het comfort helemaal weg zou zijn.
De wagen is al kneiterhard afgeveerd, indien nog lager zou ik ook de veren nog wat standjes stijver moeten zetten.

1 woord: FANTASTISCH!!

En die velgen zijn echt super! Je mag er fier op zijn! :)

:worship: :worship: :worship: :worship: woeiii mooi hoor! Maar wat ue zegt hij kan wat lager maar zeker de wachttijd waard zeg! DIK!!! Nu is die af of niet?

Heel stiekum leer......... maar dat zal wel even duren (en na het leer zou rear entertaiment kunnen).