Project Blue-Eyes IS220D: verkocht, BMW 335D gekocht

Re: Project Blue-Eyes IS220D

Hey Eisse, ziet er goed uit man! Zeker die achterwielen zijn lekker breed in de wielkast! :rulez:

zegt degene die jaren bestookt is met de woorden: verlaag 'm is joh ;)

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Mooi!!!!!!! Echt dit staat supergoed!

Wat heeft de buurman met die Merc M gedaan, man.....????

Ohh uhh, de lexus die op diezelfde foto staat ziet er wel netjes uit... :p

Maar hoe doe jij de veren een tikkie harder zetten??

micdee zei:
Wat heeft de buurman met die Merc M gedaan, man.....????

Ohh uhh, de lexus die op diezelfde foto staat ziet er wel netjes uit... :p

Maar hoe doe jij de veren een tikkie harder zetten??

Ik heb even de naam, adres, etc. weggeveegd in MS Paint.

Ik heb schroefveren (hoogte verstelling), en kan deze in 30 standen ook instellen op hardheid.

Dat was het wel. Geen andere foto's die het bekijken nog waard zijn.

Heel misschien nog een lederen bekleding, met rear entertainment, maar dan houdt het wel op.
Ik versta bijv. het vervangen van de stadslichten door LED varianten niet echt meer als een project.

Done?

Haha wat zijn de specs van velgen en wat voor maat banden :)

Alan zei:
Haha wat zijn de specs van velgen en wat voor maat banden :)

Banden:
Achter Dunlop SP SPORT MAXX GT 265/30 R19 ZR XL met velgrandbescherming (3.2 bar)
Voor Dunlop SP SPORT MAXX GT 225/35 R19 ZR XL met velgrandbescherming (3.0 bar)

Velgen:
Achter 19x10 Linea Corse LC818 - Hyper Silver (5x114 +30)
Voor 19x8.5 Linea Corse LC818 - Hyper Silver (5x114 +38)

jeetje toe maar :P hahahaha maar heb jij last van aanloop etc? tenmisnte aan de voorzijde?

Waarom 3 baro_O hahahaha wil jij stuiteren ofzo :P volgens mij heeft de ISF 2.5bar als aanbevolen bandenspanning?

Alan zei:
jeetje toe maar :P hahahaha maar heb jij last van aanloop etc? tenmisnte aan de voorzijde?

Waarom 3 baro_O hahahaha wil jij stuiteren ofzo :P volgens mij heeft de ISF 2.5bar als aanbevolen bandenspanning?

Kijk eens goed naar de aanbevolen bandenspanning aan de binnenzijde van je wagen, je zal schrikken :D

Mocht je topsnelheden rijden is het zelfs 3.4 bar!

Geen aanloop tot nu toe. Alleen bij scherp sturen en tegelijk van een hobbel zoals de stoep afrijden geeft volgens mij een geluidje.
Valt dus mee. Komt denk ik ook door de 225'ers ipv de meer gangbare 235'ers.

wat the fuck...(sorry) dat staat mooi!! niet normaal!! :O :worship:

blue-eyes zei:
Alan zei:

Kijk eens goed naar de aanbevolen bandenspanning aan de binnenzijde van je wagen, je zal schrikken :D

Mocht je topsnelheden rijden is het zelfs 3.4 bar!

Ja dan ligt het aan de 235 banden van mij, dus de 225 moeten er later weer onder.

Ja ik weet, maar rijd jij zo vaak harder dan 160 dan :p in duitsland :p

Geen aanloop tot nu toe. Alleen bij scherp sturen en tegelijk van een hobbel zoals de stoep afrijden geeft volgens mij een geluidje.
Valt dus mee. Komt denk ik ook door de 225'ers ipv de meer gangbare 235'ers.

Wat betreft de bandenspanning, zal hij wel een hoge spanning moeten hebben , banden zijn nogal plat.
35 serie is best plat. 3.4 is helemaal niet zo gek. Er moet evenveel lucht in als een 45 of 50 serie.
volume is kleiner dus druk moet hoger.

Edit: ook als je langzamer als 160 rijdt.

Nathanael zei:
Wat betreft de bandenspanning, zal hij wel een hoge spanning moeten hebben , banden zijn nogal plat.
35 serie is best plat. 3.4 is helemaal niet zo gek. Er moet evenveel lucht in als een 45 of 50 serie.
volume is kleiner dus druk moet hoger.

Edit: ook als je langzamer als 160 rijdt.

Dat was ook mijn redenering.

Yups dat snap ik, maar ik bedoel in vergelijking met wat lexus voorschrijft :)

Misschien niet geheel on-topic, maar ik begrijp niet waarom je de banden spanning nog hoger moet zetten wanneer je "hard rijd".
Volgens mij wordt de band steeds warmer door de wrijving wanneer je hard rijd en wordt op die manier de druk in de band al hoger.
De druk bij de RS6 had ik altijd rond de 2.8 staan en dat waren "30 serie" banden.
Of je moet stikstof in de band hebben zitten, dan heb je daar niet zoveel last van.