Project Blue-Eyes IS220D: verkocht, BMW 335D gekocht

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Re: Project Blue-Eyes IS220D

blue-eyes zei:
Grote update, en om met de deur in huis te vallen: ik ben geen Lexus rijder meer.

Nou je hebt je sporen hier verdient dus je blijft maar lekker hier, misschien kun je het logo vervangen op je kap voor een Lexus logo dan valt het niet zo op.

Een beemer is tenslotte een waardige auto punt uit.

Groetjes en heel veel plezier met de BMW


Lexter
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Re: Project Blue-Eyes IS220D

Lexter zei:
blue-eyes zei:
Grote update, en om met de deur in huis te vallen: ik ben geen Lexus rijder meer.

Nou je hebt je sporen hier verdient dus je blijft maar lekker hier, misschien kun je het logo vervangen op je kap voor een Lexus logo dan valt het niet zo op.

Een beemer is tenslotte een waardige auto punt uit.

Groetjes en heel veel plezier met de BMW


Lexter

Thx lexter ;)

Zeker blijf ik hier, ik ben nog steeds zwaar fan van een Lexus IS en heb hier ook vrienden gemaakt.
De BMW rijd idd zeer goed, en met respect voor mijn oude IS (die ik net zo mooi vind) maar niet zo strak stuurt als de bimmer.
Lexus heeft geen 6 cylinder diesel, that simple. 30k plus met een benzine te gaan rijden, nee.
Heb wel erg getwijfeld over een IS350, was al erg dichtbij maar omstandigheden veranderden waardoor ik in een dag het besluit nam de IS te verkopen en direct een nieuwe wagen te halen. De IS350 moest ik nog importeren, dus dat duurde te lang, dus afgevallen.


Lexuslogo: gave opmerking :D
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Alor zei:
Erg mooi gedaan BE met die zwarte neus en spoilertje.
Meer zou ik er igg niet meer aan doen.
Erg mooi zo.


Ik heb de corona lampen vervangen door witte LED exemplaren. Xenon is wit, raar dat de oude modellen dat hebben gecombineerd met de gele corona ringen.
Verder heb Ipod en Iphone aansluitingen gemaakt (snapin voor Iphone, kabel voor Ipod).

Plannen? Andere diffuser en iets grotere dempers, 90mm ipv 80. Daarmee is op de spacers de wagen imo af.

De rest is te duur en niet wenselijk genoeg.
Tinting wil ik wel, maar dat schijnt op een E92 achteruit erg lelijk te worden.... Nog wat onderzoek doen dus ;)
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Superbak!!! Kan niet anders zeggen...

Wanneer ik een diesel zou zoeken en het geen trekker hoeft te zijn en er geen hondenbak achterop hoeft te zitten, zou dit denk ik ook wel mijn keuze zijn of een 535D maar dat ligt aan de ruimte welke er tegenwoordig voorin te vinden is.

Veu plezier ermee, maar dat gaat je vast wel lukken... je bent die lexus zo vergeten... :mrgreen:

;) ;) ;) ;)
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Gaat wel goedkomen :D

Vergeten doe ik'm wel. De IS350 nog niet helemaal, was pretty close, maar ja, ik kon tussen mijn oren de IS220D niet meer houden, onderhoud, krassen, gemekker met de verzekering daarover en noem maar op.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Nog niet op de wagen gezien, heb nu dat Intratuin dingetje (LED en ultrasound) op de motorkap liggen.



Wel enorm veel vogels met erg bijtende poep. We hebben veel blauwe druiven en bessen. En die zijn nu rijp.
Normale vogelpoep moet je al snel verwijderen, maar hier komt het zure van de vruchten er nog bij.....
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Beter laat dan nooit, jammer dat we een enthousiasteling verliezen maar succes met de BMW.

P.S. ik heb je weleens horen klagen over het verbruik van de IS diesel maar een twin turbo 6 cilinder BMW Blok zal niet veel zuiniger zijn :).
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
japeape zei:
Beter laat dan nooit, jammer dat we een enthousiasteling verliezen maar succes met de BMW.

P.S. ik heb je weleens horen klagen over het verbruik van de IS diesel maar een twin turbo 6 cilinder BMW Blok zal niet veel zuiniger zijn :).


De eerste 2000 km waren in het voordeel van de BMW, de Lexus is niet zo zuinig als de BMW is geweest. En ik heb me echt niet altijd ingehouden.....


Ik denk dat het elkaar niets maakt.
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Wat is die bijna 300pk sterke BMW diesel zuiniger dan de 4banger toyota?? Wat erg eigenlijk... (ik lease, dus who cares, maar toch, bijv. 1000km op 1 tank is ook wel praktisch)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Is die nou niet gewassen? Schandalig! :p ziet er goed uit hoor... Alleen die laatste foto vibd ik wat hebben, die andere 2 niet...
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
mooie sleutel hal is dat ......

Ik vind die corona lampen van BMW wel uber mooi dat mist iedere Lexus.
Zo heeft ieder merk wel een minpunt en pluspunt.
Zelfs de L400 heeft genoeg minpunten om hem niet perfect te noemen.

Die lekkende airvalve
Die slappe remmen


Eens een dag koop ik ook een BMW 750 IL.

:worship:
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
mlcoolj zei:
Is die nou niet gewassen? Schandalig! :p ziet er goed uit hoor... Alleen die laatste foto vibd ik wat hebben, die andere 2 niet...




Ik heb de wagen neergezet en ben gaan winkelen. Toen ik terug kwam bedacht ik me dat ik best een foto van de wagen kon maken.
Een dag later idem (derde foto is een andere plek).
Dus niet bewust zo neergezet oid.

Ik heb dan wel wat fotografie lessen nodig denk ik. Overigens, met de Iphone 4S genomen.

Dus als je nog wat tips hebt voor me? Ik wil nog eens met Hube samen wat foto's schieten. De mooie IS F-sport van Hube en de mijne, 2 van mijn favo wagens bij elkaar :)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Met de 4s kun je Ook mooie foto's schieten hoor... Alle foto's in mijn projecttopic van de Altezza zijn met iphone 4 genomen.... Het gaat trouwens ook niet altijd om de lenzen etc.. Je moet je camera kennen en weten wat die kan.. Zou zonde zijn om veel geld uit te geven aan dure goede spul en je maakt geen goed gebruik van... Ik heb ook prima foto's met mn oude sony H2 gemaakt.. Tenslotte kun je gewoon met de iphone de foto's bewerken met apps... Daar je weinig in kan stellen op de phone...

@gers, bedoel je die bij de uitlaat? Das lexus originele GFX kit voor achter... Meer info erover weten? Neem contact op met Alor.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Ik bedoel maar, niet speciaal voor een foto neergezet. Ze stonden zo, dus de foto gemaakt.
Verder druk ik gewoon als het mij mooi lijkt op het scherm.
Compositie, licht, etc. geen idee, ga me daar ook niet in verdiepen :D