Project Blue-Eyes IS220D: verkocht, BMW 335D gekocht

Re: Project Blue-Eyes IS220D

Vanmiddag in een emotionele bui nog wat foto's gemaakt toen ik in de parkeergarage stond.
Met Iphone, moet ze nog op de Mac zetten en uploaden.
Geen idee of het wat is.

Alor zei:
Heyyy heb je een Mac voortaan ? Mooi man.

Eerst goede auto ,prut computer
Nu goede computer , prut auto :P :D

Al een tijdje. Ik gebruik een MAC mini als muziek server om CD's te luisteren. En niet meer. Voor de grap en toetsenbord en muis gekocht (maanden later), je kan 'm immers ook als PC gebruiken :P
En het werkt ook nog.

Wooow mooie auto....die zien we nooit meer terug.
Bij mij heeft het altijd un goede indruk achter gelaten zo'n BMW.

Me oom heeft de 335i laten chippen bij G-Power Duitsland...ivm met garantie, dan houd je die gewoon;)
370pk en 600nm;) lukt met de diesels van BMW ook wel vooral bij een egte tuner.

Veel fijne km's ermee en ik hoop dat je op het forum actief blijft

Gisteravond even de eer gehad om de 335d van BE te mogen besturen. Geweldige auto, kan niet anders zeggen, lekker veel vermogen.

Mooie auto! Goede keuze (had misschien beter een Lexus kunnen zijn :P ). Maar mooi is hij zeker!

Rowi zei:
Wooow mooie auto....die zien we nooit meer terug.
Bij mij heeft het altijd un goede indruk achter gelaten zo'n BMW.

Me oom heeft de 335i laten chippen bij G-Power Duitsland...ivm met garantie, dan houd je die gewoon;)
370pk en 600nm;) lukt met de diesels van BMW ook wel vooral bij een egte tuner.

Veel fijne km's ermee en ik hoop dat je op het forum actief blijft

De diesels zijn over de 400pk heen te chippen, met de nodige inlaat, uitlaat aanpassingen. Echter, voor een standaard BMW is dat te veel. De automaat kan 700Nm aan. Met een standaard chip ga je naar 340pk, 680 Nm.

De 335i is al door diverse mensen op het BMW forum ver, ver over de 400pk gejaagd. Er is er een die gaat naar de 480pk ipv de 306 standaard.......... Over de 800Nm voor een benzine bak, absurd snel. Kost wel wat. Zijn laatste mod was een andere turbo, kosten 7000 euro oid.

Hube zei:
Gisteravond even de eer gehad om de 335d van BE te mogen besturen. Geweldige auto, kan niet anders zeggen, lekker veel vermogen.

Mooie auto! Goede keuze (had misschien beter een Lexus kunnen zijn :P ). Maar mooi is hij zeker!

De eer was wederzijds Hube. Ik had ook een missie, alle middelen geoorloofd :D (De Meern).

:D Jajaja, kan nog niks beloven, maar doe wel mijn best. Anders ben jij er toch ;)

Mag ik em dan aanraken BE? Wanneer kom je hier on de buurt?? En je moet je topic tietel eens veranderen..