Project Blue-Eyes IS220D: verkocht, BMW 335D gekocht

Re: Project Blue-Eyes IS220D

#$%##$ grrrrrrrrrrrrr #$%#$%$^%

Ja hoor, gebeurd waar ik al zo bang voor was......... Velg rechts achter beschadigd, ritje door Amsterdam, tegen een stoep aan :(

15cm lange beschadiging. Kan even niets doen, wellicht later. Tot nu toe onbeschadigd.
Van de herfst spuiten oid?

Ben er knap ziek van . . . . . .

aaah klopte :(

er zijn wel goede schade herstellers.... dus misschien bieden ze wel wat hoop?

volledig repareren van de velgen kost je 50-100 ex per velg denk ik .

In Harderwijk (dichtbij) zit een van de best aangeschreven reparateurs. Verwachte prijs 75-150 euro.

Een tijdje geleden is de EGR, etc. compleet schoongemaakt. Loopt weer als vanouds, wel daarvoor 2 VSC storingen gehad met de nodige ellende en een lekke verstuiver. Maar nu? Weer helemaal top!
Alleen het trage gas respons kan ik maar moeilijk aan wennen. Met Tinus Tussengas principe gaat het sneller.....

p.s. Net even een stukkie getuft met de 2.2DCAT, maar hij loopt wel erg bruut na de schoonmaak beurt.... De A6 3.0 TDI die echt vol het gas erop zette had ik snel te pakken....
Motortje loopt echt super nu....

Grote update, en om met de deur in huis te vallen: ik ben geen Lexus rijder meer.

Ik heb de laatste 4 maanden 4 maal met grote kosten gezeten en ben 2 maal door een vrachtwagen thuisgebracht, en 2 maal de vrachtwagen laten komen (na een reset weer kunnen rijden).
Er zijn signalen dat er wellicht wederom een groot onderhoud van het vliegwiel en koppeling aan zat te komen (let wel, kans op, kan maar zo niets zijn) van 2800 euro....
Nee. Ik had het gehad.

Nu was ik al 2 maanden bezig met ori?nteren op een andere wagen, dikke discussies binnen het MOD team. Duidelijk voor mij was dat in het geval van een diesel, ik NIET bij Lexus zou blijven. Mijn keuze lijst werd een Jaguar XF, Audi A5 s-line, BMW 335D.
Toch halverwege geswitcht naar een IS350, contact gehad met verkopers in Letland, tussenhandelaar die voor mij een wagen ging halen, best ver eigenlijk.
En uiteraard proefritjes gemaakt. Zo ook gisteren een. En gisteren wederom signalen van mogelijk groot onderhoud, daarbij gesteld dat ik voor 2000 euro lakschade heb geven mij niet het gevoel de IS220D met goed fatsoen voor een goede prijs te kunnen verkopen.

Tja.

Dus de deal gesloten voor een BMW 335D, bomvol, volgeladen. Mis alleen trekhaak en een sunroof.

BMW-3-serie-Coupe-Diesel-Zwart-016--39155102-Medium.jpg

Uiteraard blijf ik lid van dit forum, als dat wordt toegestaan door de MODS. Ik hoop heel stiekum ooit nog weer terug te komen na een jaar of 2,3 met een IS350. Een LS, GS vind ik gewoon niet zo mooi als de huidige IS.

Brand maar los ;)

Hahaha het is een hele mooie auto! Maar we hadden liever gewild dat je een IS350 zou hebben gekocht :)

BTW: jij gaat zeker weten nog de fout maken door aan de verkeerde kant van de pomp te staan :P Let maar op! :D

Hey overloper wat maak je nou.........hahaha :D :D ,
Erg mooie auto hoor :rulez: ,jammer dat het gee Lexus is....
Heel veel plezier met de nieuwe aanwinst..

Rahdjeev wat zeg je nou??? :D haaha pas op he!! :D

Super wagentje heb je gekocht. Rijd als een kanon!!
ff een leuke chip erin en gaan,haha.
veel plezier er mee en we hopen toch dat je weer lexus kriebels krijgt

Mooie bak! Als je daarmee uit de vicieuze ellende komt, beter toch? Geniet er van!
:rulez:

Auto uitgeruimd......
Morgen om 10:00 uur de overdracht.

Wat kan een mens toch veel troep hebben liggen in zijn wagen. Olie, momentsleutel, doeken, ijskrabbers, noem maar op.......
En met de huidige electronica nog meer werk :D

- telefoondata verwijderen (ALLE nummers en namen)
- navigatie data verwijderen (favorieten, recente bezoeken, etc.)
- thuis locatie wissen!!!!

De vorige eigenaar van mijn wagen had dit niet gedaan, nu ben ik best eerlijk, maar zoiets is niet slim. Je weet nooit wie je wagen koopt....

Verder de Iphone laten zitten en de Ipod houder verwijderd. Schoonmaken hoefde niet, alle reserve onderdelen gisteren al weggebracht (lees reserve als "originele").
Zal de kentekenplaat van het karretje ook meegeven ;)

Nog 38 KM, dan zit het erop.......

Toch best sneu.