Re: Project Blue-Eyes IS220D
Grote update, en om met de deur in huis te vallen: ik ben geen Lexus rijder meer.
Ik heb de laatste 4 maanden 4 maal met grote kosten gezeten en ben 2 maal door een vrachtwagen thuisgebracht, en 2 maal de vrachtwagen laten komen (na een reset weer kunnen rijden).
Er zijn signalen dat er wellicht wederom een groot onderhoud van het vliegwiel en koppeling aan zat te komen (let wel, kans op, kan maar zo niets zijn) van 2800 euro....
Nee. Ik had het gehad.
Nu was ik al 2 maanden bezig met ori?nteren op een andere wagen, dikke discussies binnen het MOD team. Duidelijk voor mij was dat in het geval van een diesel, ik NIET bij Lexus zou blijven. Mijn keuze lijst werd een Jaguar XF, Audi A5 s-line, BMW 335D.
Toch halverwege geswitcht naar een IS350, contact gehad met verkopers in Letland, tussenhandelaar die voor mij een wagen ging halen, best ver eigenlijk.
En uiteraard proefritjes gemaakt. Zo ook gisteren een. En gisteren wederom signalen van mogelijk groot onderhoud, daarbij gesteld dat ik voor 2000 euro lakschade heb geven mij niet het gevoel de IS220D met goed fatsoen voor een goede prijs te kunnen verkopen.
Tja.
Dus de deal gesloten voor een BMW 335D, bomvol, volgeladen. Mis alleen trekhaak en een sunroof.
Uiteraard blijf ik lid van dit forum, als dat wordt toegestaan door de MODS. Ik hoop heel stiekum ooit nog weer terug te komen na een jaar of 2,3 met een IS350. Een LS, GS vind ik gewoon niet zo mooi als de huidige IS.
Brand maar los