Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Zolang het geen erkent euvel is dat de schokbrekers bij de AVC switch gaan lekken u onder normale omstandigheden snap ik de reactie van Lexus wel
er is duidelijk iets aan het onderstel verandert
rot is het zeker wel
ASR heeft zich laten zien als een keurig bedrijf ondanks hun product prima functioneert op met name de 350 als ik het goed begrepen heb
de keuze om destijds geen coilovers te kiezen snap ik nog niet helemaal want de voordelen zijn zoveel groter en het AVC systeem blijft werken
ben iig wel blij met je update en komt zo te zien allemaal wel weer goed :thumbsup:
Ik heb daar een enigszins gemengd gevoel bij (anders gezegd, ik geloof er geen bal van), er is enkel een andere veer toegepast. Kan mij niet goed voorstellen dat die schokbreker daar direct overstuur van raakt, zeker gezien de korte periode tussen montage en defect. Natuurlijk is het wel makkelijk om dan zoiets aan te wijzen. Laten we ook niet vergeten dat er een recall was m.b.t. de rubbers, dus daar zal misschien ook e.e.a. debet aan zijn geweest (trillingen etc).Zolang het geen erkent euvel is dat de schokbrekers bij de AVC switch gaan lekken u onder normale omstandigheden snap ik de reactie van Lexus wel
Nope.Buiten de J5 is er eigenijk nog geen alternatief merk ik![]()
Ik wil dat wel gaan proberen. Erg moeilijk is het geloof ik niet.goed bezig! ga je de afstelling zelf doen over een tijdje?