vandaag een monteur laten kijk/luisteren/ruiken oh nee CO2 ruik je niet hahahah , gelukkig stoot de UZ ook nog wat andere stoffen de lucht in om ons klimaat iets op te warmen en die geur vergeet je nooit meer
maar genoeg gegrapt
klopt Smarter , een spruitstuk is inderdaad geen duur onderdeel en de cat ook niet , de cat kan ik nu uitsluiten die is gasdicht
de monteur vermoedt dat het dat het spruitstuk moest zijn maar geen sporen te vinden in deze krappe plaats tussen het motorblok en binnenscherm , door het hitte schild is er niets te zien
met een zaklamp ook geen rook te zien ook niet nadat we de beide dempers hadden dicht gepropt
volgens hem zou het ook een lekke pakking kunnen zijn
GPS heeft natuurlijk wel gelijk en ik lach het een beetje weg maar zo als het nu is hoort het niet en een OBX mani zie ik niet zo zitten , de SC heeft al genoeg vermogen en die winst is erg klein
qua geluid is het mogelijk om een BFI (big fucking intake) te maken maar vw het spiegeltje in de MAF moet je het daar bij laten omdat een geolied filter een verkeerd beeld kan geven en dat is het allemaal niet waard
de resonaters weg laten is een optie
ik zou er wat aan moeten doen omdat de kans bestaat dat het opgemerkt wordt bij de apk en ik ga me daar maar eens in verdiepen en ja de motorsteunen is een bekent euvel wie weet heeft het daar mee te maken want gek genoeg zit er geen flex stuk in de uitlaat die grote bewegingen van het blok kunnen opvangen
klusje van nix zou je denken als je niet bekent bent met de SC maar daar zit het probleem , er is erg slecht bij te komen maar niet onmogelijk , links valt nog mee in vergelijking tot rechts
ben wel erg blij dat ik nu eens vergelijking materiaal had door naar Smarter zijn auto te luisteren , zijn auto is bijzonder stil en loopt echt als een nieuwe auto met stilte en comfort in mind :rulez: