GPS-10
Connaisseur
- 10 jun 2011
- 4.993
- 117
- 0
Nooit aan gedacht, goeie tip :rulez:Ik gebruik altijd tyre dressing gel van Poorboys op rubbers enzo, trekt lekker goed in![]()
Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Nooit aan gedacht, goeie tip :rulez:Ik gebruik altijd tyre dressing gel van Poorboys op rubbers enzo, trekt lekker goed in![]()
nee geen foto's van het eindresultaat ( ben net klaar ) maar aangezien de meeste hier mijn auto nooit smerig en dof hebben gezien kun je het wel inbeelden
heb een nieuw product uitgeprobeerd
na 24 jaar zijn de stripjes en rubbers was dof en grijs , meestal deed ik er PoorBoys natural look dressing op maar de stand tijd is erg kort
na wat recensies te hebben gelezen Auto Finesse Trim Revive geprobeerd en tot nu toe ben ik erg tevreden over dit product , alles weer mooi zwart en ook maar even de motor ruimte gedaan
opsmeren 20 min wachten en uit poetsen
Dat is wel een tegenvaller, maar wordt een mooie HowTo :rulez:De eigenaar is wel een echte liefhebber met veel kennis van de techniek en bijzonderheden van dit model. Wel jammer dat hij er vandaag achter moest komen dat hij al een paar jaar met een lek uitlaatspruitstuk aan de linkerzijde rondrijdt. We hadden het over motorgeluid en ik gaf aan dat de V8 geluidssensatie bij mij nogal afwezig was. Hij herkende dit niet. Een vergelijk tussen onze 2 auto's gaf inderdaad een hele andere geluidsbeleving... De mijne loopt inderdaad belachelijk stil.
Dat kan idd een bitch zijn. Wat je zegt... beetje tromgeroffel misstaat niet, haha.dat mooie V8 geroffel wil ik niet missen haha
spruitstuk losdraaien valt niet mee heb ik me laten vertellen
Hoe heb je daar achtergekomen dan?
Is het niet gevaarlijk...
Ik denk dan aan koolmonoxide de auto in komt.
En neemt het verbruik niet toe![]()
Klopt dat je nooit wat geroken hebt SC400nl koolmonoxide is reukloos
binnen nog nooit iets geroken en of het verbruik toe neemt ? geen idee let ik nooit op