Hjalmar zei:8 maanden wachten is niet grappig![]()
twcoolen zei:Hjalmar zei:8 maanden wachten is niet grappig![]()
Inmiddels is het 10 maanden geworden.
Ik hoop dat mijn lexusdealer zich niet vergist heeft afgelopen week met de boodschap dat mijn CT200h onderweg is en begin mei afgeleverd wordt.
Suxel zei:twcoolen zei:Hjalmar zei:8 maanden wachten is niet grappig![]()
Inmiddels is het 10 maanden geworden.
Ik hoop dat mijn lexusdealer zich niet vergist heeft afgelopen week met de boodschap dat mijn CT200h onderweg is en begin mei afgeleverd wordt.
Volgens mij gelden de genoemde levertijden voor kopers die nu een CT bestellen. Ik kan me niet voorstellen dat de auto's die begin dit jaar (Januari & Februari) zijn besteld hier ook aan onderhevig zijn. Mijn dealer gaf vorige week aan dat de levering van mijn CT nog steeds op Juni 2011 staat. Ik begrijp alleen zijn opmerking niet "Zoals het er nu naar uitziet heb je dus naaromstandigheden geluk, echter durf ik niet te zeggen wat de toekomst zalbrengen".
Afwachten dus...
:roll:
Manfred van Dort zei:Gisteren op de Autorai geweest en daar wisten ze mij te vertellen dat mensen die in Jan/febr besteld hebben moeten rekenen op + 3 maanden op de indicatie levering en dat nieuwe bestellingen op 10 maanden moeten rekenen. Als ik nu opnieuw zou moeten bestellen, zou ik ivm de levertijd wachten op de meer elektrische auto's (vwb de bijtelling). sorry Lexus, maar hier wordt je niet vrolijk van. Bericht van een besteller week 1 2011 die nog geen auto geleverd heeft gekregen.
Heel fijn dat je gebeld hebt. Ik hoop dat het uitkomt, want dan zou dat waarschijnlijk ook voor mij gelden. Ik kan bijna niet meer wachten... Want het is echt een leuke auto!twcoolen zei:Vandaag eerst contact gezocht met de dealer, hij kon niets uitzoeken aangezien hij op de RAI stond.
Vervolgens contact gezocht met de importeur. Die dame kon mij vertellen dat mijn Lexus ?f nu in Zeebrugge stond ?f al op transport richting Lexus Sittard stond.
Kortom, bestelling in februari, levering begin mei.
Mo1 zei:Wauw, een levertijd van 3 maanden. Voorlopig weinig CT200h-bezitters die dat kunnen gaan zeggen!
Als ik 't uitreken is dat grofweg 1 maand produktie Japan, 1 maand boottransport en 1 maand wegtransport en aflevering. Een maand geen produktie en vervolgens halve produktie kan toch geen levertijd van 10 maanden opleveren?![]()
L&P had voor 2011 "maar" 1500 CT200h's ingekocht. Eind maart waren er al 1400 verkocht. Kan het niet zo zijn dat de 1500 auto's inmiddels zijn besteld en dat er door de gehalveerde produktie en de grote populariteit van de auto, in 2010 geen extra's CT200H's meer leverbaar zijn en dat nu bestelde auto's daarom pas geleverd kunnen worden in 2012?
twcoolen zei:Wegtransport is maar een paar dagen. Die van mij stond afgelopen dinsdag in Zeebrugge en donderdagochtend bij Lexus in Sittard. Het hangt met name af van hoe lang de auto in het Toyota distributiecentrum staat. Mijn CT stond al op de boot voor de aardbeving/tsunami.
De vertragingen van nu hebben met name te maken met het tekort aan onderdelen. In 5 weken tijd heeft alleen Toyota al 260.000 auto's minder kunnen maken dan normaal op de planning stond.
Robsos zei:Ik heb 25 februari besteld, en zelf te horgen gekregen dat ik mijn auto niet voor 15 juli hoef te verwachten. :O