Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
RonaldZ zei:Halverwege februari kreeg ik te horen dat dit met zes weken werd uitgesteld in verband met het feit dat er wijzigingen waren opgetreden aan de auto na de eerste leveringsronde
Robbert zei:Is er ook bekend gemaakt wat deze wijzigingen zijn??
postbuz zei:Volgens mijn dealer een Broodje Aap verhaal.
Rover zei:Dealer wist mij vanmiddag te vertellen dat levering mei al was doorgeschoven naar juni![]()
Mag toch hopen dat het daar bij blijft de auto scheen nog niet eens verscheept te zijn :zielig:
postbuz zei:Rover zei:Dealer wist mij vanmiddag te vertellen dat levering mei al was doorgeschoven naar juni![]()
Mag toch hopen dat het daar bij blijft de auto scheen nog niet eens verscheept te zijn :zielig:
Kan de dealer wel bevestigen dat de auto gefabriceerd is? (Klinkt wellicht als een vervelende opmerking, maar is echt niet zo bedoeld)
mlcoolj zei:meestal kan de dealer het wel zien...
Maistah zei:Waar is dit volgsysteem te vinden? Ik had daar helemaal geen weet van![]()
twcoolen zei:De importeur heeft dit systeem. De dealer heeft er volgens mij ook toegang tot.
postbuz zei:twcoolen zei:De importeur heeft dit systeem. De dealer heeft er volgens mij ook toegang tot.
Klopt. Mijn auto zou volgens de dealer in ieder geval in April binnen zijn en hij was keurig op 22 April in Sittard.
Hij staat als figurant op een je van de foto's![]()
twcoolen zei:Aha, dus dat was die mooie bruine die naast die van mij stond. Wanneer heb je hem gekregen / krijg je hem?
twcoolen zei:De vertragingen van nu hebben met name te maken met het tekort aan onderdelen. In 5 weken tijd heeft alleen Toyota al 260.000 auto's minder kunnen maken dan normaal op de planning stond.
Mo1 zei:"Mede door het verkoopsucces van de Lexus CT 200h moet rekening gehouden worden met aflevering in het eerste kwartaal 2012."