Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Niet helemaal origineel, dat was Bugatti (T43) in 1927, gevolgd door citroen in '67 ofzo. Maar dat waren dan meedraaiende koplampen.weer een bewijs dat Lexus zijn tijd ver vooruit was,(1992) , dit zijn geen mistlampen maar cornerlights die schijnen om de hoek als je richting aangeeft en je stuur draait
Voor een syntheet lijkt dat niet normaal.... Nu wil ik geen suggesties wekken, maar weet je zeker dat ze niet zijn vergeten te verversen?zou het door de korte stukjes komen die ik rijd ?
vaker verversen ? is nu na 13 maanden vervangen en 5000 KM
Damn dat zijn fijne wielen.
Heb je al een totaal plaatje van de wielen onder de auto?
Ga zo door jonge.
nee nog niet , moet ik ff plannen , wielkasten rollen BC coils eronder en dat de velgen
Voor een syntheet lijkt dat niet normaal.... Nu wil ik geen suggesties wekken, maar weet je zeker dat ze niet zijn vergeten te verversen?
Als er iemand korte stukjes rijd en zo'n 5000km per jaar, dan kwalificeer ik ook. Ik heb het er nooit zo zwart zien uitkomen als je beschrijft. Je doet het nu zelf, dus heb je iig wat onzekerheden uitgesloten. Kan ook zijn dat je verbranding niet helemaal optimaal is, maar dat zal tijd leren.
De man die zelf directeur was van Castrol motorolie zegt nu dat olie verversen eigenlijk helemaal niet nodig is. Zelf rijdt hij al 350.000 kilometer op dezelfde smering. Henk de Groot vindt de hele olie-verversingsindustrie een grote verspilling. Het Grote Olieschandaal: honderden miljoenen euro's per jaar aan verspilling ?n een niet in geld uit te drukken schadepost voor het milieu. Henk de Groot, oud-directeur van Castrol Nederland, voert een kruistocht tegen wat hij noemt de 'olieververs maffia'.
Uit de test: De Potenza S001 liet zien superieur te zijn als het gaat om prestaties op een droog wegdek. Andere goede punten waren het verbruik en de slijtvastheid.
De Bridgestone Potenza S001 blinkt uit als het gaat om prestaties op een droog wegdek en hier zal je ook veel mee te maken krijgen in de zomer. De Potenza S001 is door zijn goede prestaties op een droog wegdek een echte aanrader.