Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
japeape zei:Hey, ziet er goed uit. Poets jij ook onder de motorkap trouwens?
Ik heb sinds vanmorgen volledig synthetische motorolie in mijn motor zitten waardoor ik hoop op langere termijn geen last te krijgen van extra slijtage door de tuning.
japeape zei:Ventura is trouwens ook erg proaktief. Ze belde vanmiddag nog een keer over het filter dat ze al binnen hadden gekregen (en waar ik nog op zat te wachten). Dat heb ik dus toch maar laten komen en verwacht ik morgen.
Op advies van hen laat ik volgende week ook mijn motorolie vervangen door full synthetische 5W30 shell helix ultra extra voor een beter bescherming. (leek me wel een goed idee nu ik de motor zwaarder belast)
japeape zei:Ja het is die.
Goed dat je het vraagt van de prijs. Van Dorst had een redelijk exorbitant bedrag in rekening gebracht (30 euro oid) waarop ik heb gereclameerd en ze een gedeelte terug zouden storten. Ik heb echter nog niet gekeken of ze dat ook hebben gedaan!
japeape zei:De dealer bevestigde dat deze olie geschikt is voor onze motor.